Σύντομες και συναφείς δράσεις για την βιωματική προσέγγιση της Διάρκειας ως ιδιότητας τους ήχου, καθώς και δύο τρόπων εκφραστικής απόδοσης ενός τραγουδιού: staccato/κοφτά-legato/ενωμένα.

Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:
CC0 image from https://pixabay.com/photos/shadow-shadow-play-hands-figures-113392/

Διαβάστε το επισυναπτόμενο κείμενο με προτεινόμενες χρήσεις των εννοιολογικών χαρτών σε δραστηριότητες των φυσικών επιστημών. Δείτε επίσης στα επόμενα άρθρα ενδεικτικά παραδείγματα εννοιολογικής χαρτογράφησης για φαινόμενα όπως η διάλυση, η εναλλαγή μέρας και νύχτας, η εξάτμιση, η επίπλευση και η βύθιση, ο μαγνητισμός και ο σχηματισμός των σκιών που προτάθηκαν από φοιτήτριες του ΤΕΠΑΕ στο πλαίσιο της Πρακτικής τους Άσκησης.

Ιδιότητα συντάκτη:
Επιβλέπων/ουσα Εκπαιδευτικός
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:

H εφαρμογή storyjumper προσφέρει ένα εύχρηστο διαδικτυακό περιβάλλον για τη δημιουργία ψηφιακών βιβλίων, τα οποίαμπορούν να συνδυάζουν εικόνες ή φωτογραφίες, κείμενο και ήχο. Ο οδηγός αυτός έχει στόχο να σας καθοδηγήσει βήμα - βήμα στη δημιουργία του πρώτου σας ψηφιακού βιβλίου.

Ιδιότητα συντάκτη:
Επιβλέπων/ουσα Εκπαιδευτικός
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:
Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:

Η δράση αναφέρεται στη δημιουργία εφήμερου έργου από τα παιδιά με θέμα τον κορονοϊό  η οποία ολοκληρώνεται με μια μουσική δημιουργία, μια  ηχοϊστορία εμπνευσμένη από το εικαστικό έργο.

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:
Ιδιότητα συντάκτη:
Ομαδική εργασία Φοιτητριών/τών
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:
Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:

Το αρχείο αναφέρεται στη μεθοδολογία της  δημιουργίας και εκτέλεσης μιας ηχοϊστορίας με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας.

 

Ιδιότητα συντάκτη:
Επιβλέπων/ουσα Εκπαιδευτικός
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:
Biba Gresilda_0.pdf (185.26 KB)

Στο αρχείο αυτό περιλαμβάνονται κατάλογοι με ψηφιακά εργαλεία, ψηφιακά μουσικά όργανα και διαδραστικές ιστοσελίδες  που υποβοηθούν την εξ αποστάσεως και δια ζώσης  μουσική εκπαίδευση. Επίσης, προτείνονται πηγές μουσικού υλικού  για ακρόαση-θέαση και άλλες  διαδικτυακές δράσεις και εφαρμογές.  

Ιδιότητα συντάκτη:
Επιβλέπων/ουσα Εκπαιδευτικός
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:

Στη δράση αυτή τα παιδιά κατασκευάζουν τον κοροναϊο με απλά υλικά και όπως αυτά επιθυμούν και στην συνέχεια ηχογραφούν  ήχους που μπορεί να κάνει ο ιός, λέξεις που μπορεί να λέει, σκέψεις και συναισθήματα, ήχους καθώς τα παιδιά κερδίζουν και νικούν τον ιό.  Ως ενδεικτικό παράδειγμα παρατίθεται βίντεο με μια πρόταση κατασκευής αλλά και ηχητικής επένδυσης με υλικό το μπαλόνι.

Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:
Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Με αφορμή τη φανταστική επίσκεψη ενός Καγκουρώ, της Τζόσυ στην τάξη, η/ο εκπαιδευτικός με τη βοήθεια μιας κούκλας καλεί τα παιδιά να ευχηθούν ρυθμικά και μελωδικά στην Τζόσυ για τα γενέθλια της, αλλάζοντας ταχύτητα /τέμπο στον τρόπο που τραγουδούν τα τραγούδια γενεθλίων που ξέρουν.
Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:
Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:
Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:
Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:

Τα ρυθμικά βαγόνια αποτελούν μια δράση σχετική με την εξοικείωση των παιδιών με τα βασικά ρυθμικά μοτίβα 2/4. Παράλληλα η δράση μπορεί να συμβάλει στην πρώτη αντίληψη/κατανόηση της έννοιας των μοτίβων, με οπτικοποιημένο, βιωματικό και παιγνιώδη τρόπο.

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:

Η δράση περιγράφει μια ιστορία μέσα από την οποία τα παιδιά εξοικειώνονται με τις μουσικές έννοιες crescendo –decrescendo και  forte-piano, παίζοντας μουσικά όργανα, ηχογόνα αντικείμενα και κρουστά σώματος.

 

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο:
Η δράση αφορά την αξιολόγηση της αντίληψης της διάρκειας των ήχων και τη γραφική τους απεικόνιση, μέσω ενός διαμορφωμένου φύλλου εργασίας. Ζητείται από τα παιδιά να σημειώσουν κάτω από κάθε εικόνα του φύλλο εργασίας, είτε μία τελεία για τους κοφτούς/σύντομους ήχους, είτε μία γραμμή για τους μακριούς/ συνεχόμενους/διαρκείς ήχους (ή όποια άλλα σύμβολα έχουν υιοθετηθεί).
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:

Στη δράση αυτή τα παιδιά κατασκευάζουν αυτοσχέδια μουσικά όργανα (ντραμ σετ) και στη συνέχεια  τα χρησιμοποιούν αυτοσχεδιάζοντας  διαδοχικά κατά τη φωνητική επανάληψη ενός απλού τραγούδι χαιρετισμού (βασισμένο στη μελωδία του γνωστού μας τραγουδιού Τι χαρά). Η περιγραφή της δράσης γίνεται μέσω βίντεο. 

 

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:
 Συντάκτριες: Ακρίβα Νίκη, Φιλιππίδου Μαριάννα - Αγνή

Σε αυτό το χώρο θα βρείτε συνδέσμους για ψηφιακά βιβλία που απευθύνονται σε μικρά παιδιά. Τα βιβλία δημιουργήθηκαν με το online εργαλείο StoryJumper από φοιτήτριες και φοιτητές του ΤΕΠΑΕ ως μέρος των εργασιών τους στο μάθημα ‘Δραστηριότητες και εκπαιδευτικό υλικό για τις φυσικές επιστήμες'.

Ιδιότητα συντάκτη:
Ομαδική εργασία Φοιτητριών/τών
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Εξωτερικό περιεχόμενο: