Στο χώρο αυτό θα βρείτε ενδεικτικές προτάσεις για τη χρήση ψηφιακών εργαλείων εννοιολογικής χαρτογράφησης σε δραστηριότητες των φυσικών επιστημών για το νηπιαγωγείο. Διαβάστε το επισυναπτόμενο κείμενο με προτεινόμενες χρήσεις των εννοιολογικών χαρτών σε δραστηριότητες των φυσικών επιστημών. Δείτε επίσης στα επόμενα άρθρα ενδεικτικά παραδείγματα εννοιολογικής χαρτογράφησης για φαινόμενα όπως η διάλυση, η εναλλαγή μέρας και νύχτας, η εξάτμιση, η επίπλευση και η βύθιση, ο μαγνητισμός και ο σχηματισμός των σκιών που προτάθηκαν από φοιτήτριες του ΤΕΠΑΕ στο πλαίσιο της Πρακτικής τους Άσκησης.

Ο σχηματισμός των σκιών (2)

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Ο σχηματισμός των σκιών (1)

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Η μαγνητική έλξη (2)

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Η μαγνητική έλξη (1)

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Η επίπλευση και η βύθιση (2)

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Η επίπλευση και η βύθιση (1)

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Η εξάτμιση του νερού

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Η εναλλαγή μέρας - νύχτας

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Διάλυση στερεών ουσιών στο νερό (2)

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Διάλυση στερεών ουσιών στο νερό (1)

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής