Περιγραφή της θεματικής ενότητας

Ψηφιακά βιβλία για τις φυσικές επιστήμες

By vchristidou |

Σε αυτό το χώρο θα βρείτε συνδέσμους για ψηφιακά βιβλία που απευθύνονται σε μικρά παιδιά. Τα βιβλία δημιουργήθηκαν με το online εργαλείο StoryJumper από φοιτήτριες και φοιτητές του ΤΕΠΑΕ ως μέρος των εργασιών τους στο μάθημα ‘Δραστηριότητες και εκπαιδευτικό υλικό για τις φυσικές επιστήμες'.

Ομαδική εργασία Φοιτητριών/τών

Ο σχηματισμός των σκιών (2)

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Ο σχηματισμός των σκιών (1)

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Η μαγνητική έλξη (2)

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Η μαγνητική έλξη (1)

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Η επίπλευση και η βύθιση (2)

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Η επίπλευση και η βύθιση (1)

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Η εξάτμιση του νερού

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Η εναλλαγή μέρας - νύχτας

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Διάλυση στερεών ουσιών στο νερό (2)

By vchristidou |

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Φοιτήτρια/Φοιτητής