Να ζήσει η Τζόσυ και χρόνια πολλά, με τέμπο (ή Γεια σου Τζόσυ, Καγκουρώ)

By ntheodoridis |
Με αφορμή τη φανταστική επίσκεψη ενός Καγκουρώ, της Τζόσυ στην τάξη, η/ο εκπαιδευτικός με τη βοήθεια μιας κούκλας καλεί τα παιδιά να ευχηθούν ρυθμικά και μελωδικά στην Τζόσυ για τα γενέθλια της, αλλάζοντας ταχύτητα /τέμπο στον τρόπο που τραγουδούν τα τραγούδια γενεθλίων που ξέρουν.
Φοιτήτρια/Φοιτητής

Φύλλο εργασίας για τη διάρκεια των ήχων και τη γραφική τους απεικόνιση

By ntheodoridis |
Η δράση αφορά την αξιολόγηση της αντίληψης της διάρκειας των ήχων και τη γραφική τους απεικόνιση, μέσω ενός διαμορφωμένου φύλλου εργασίας. Ζητείται από τα παιδιά να σημειώσουν κάτω από κάθε εικόνα του φύλλο εργασίας, είτε μία τελεία για τους κοφτούς/σύντομους ήχους, είτε μία γραμμή για τους μακριούς/ συνεχόμενους/διαρκείς ήχους (ή όποια άλλα σύμβολα έχουν υιοθετηθεί).
Φοιτήτρια/Φοιτητής

Ποιος ήχος κρατάει περισσότερο & Τραγούδι staccato/κοφτά-legato/ενωμένα

By ntheodoridis |

Σύντομες και συναφείς δράσεις για την βιωματική προσέγγιση της Διάρκειας ως ιδιότητας τους ήχου, καθώς και δύο τρόπων εκφραστικής απόδοσης ενός τραγουδιού: staccato/κοφτά-legato/ενωμένα.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Τα ρυθμικά βαγόνια

By ntheodoridis |

Τα ρυθμικά βαγόνια αποτελούν μια δράση σχετική με την εξοικείωση των παιδιών με τα βασικά ρυθμικά μοτίβα 2/4. Παράλληλα η δράση μπορεί να συμβάλει στην πρώτη αντίληψη/κατανόηση της έννοιας των μοτίβων, με οπτικοποιημένο, βιωματικό και παιγνιώδη τρόπο.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Χαιρετάμε μουσικά

By ntheodoridis |

Στη δράση αυτή τα παιδιά κατασκευάζουν αυτοσχέδια μουσικά όργανα (ντραμ σετ) και στη συνέχεια  τα χρησιμοποιούν αυτοσχεδιάζοντας  διαδοχικά κατά τη φωνητική επανάληψη ενός απλού τραγούδι χαιρετισμού (βασισμένο στη μελωδία του γνωστού μας τραγουδιού Τι χαρά). Η περιγραφή της δράσης γίνεται μέσω βίντεο. 

 

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Το χαμένο ραβδί του ξωτικού-ένταση

By ntheodoridis |

Η δράση περιγράφει μια ιστορία μέσα από την οποία τα παιδιά εξοικειώνονται με τις μουσικές έννοιες crescendo –decrescendo και  forte-piano, παίζοντας μουσικά όργανα, ηχογόνα αντικείμενα και κρουστά σώματος.

 

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Καταστρέφοντας τον κορονοϊό

By ntheodoridis |

Στη δράση αυτή τα παιδιά κατασκευάζουν τον κοροναϊο με απλά υλικά και όπως αυτά επιθυμούν και στην συνέχεια ηχογραφούν  ήχους που μπορεί να κάνει ο ιός, λέξεις που μπορεί να λέει, σκέψεις και συναισθήματα, ήχους καθώς τα παιδιά κερδίζουν και νικούν τον ιό.  Ως ενδεικτικό παράδειγμα παρατίθεται βίντεο με μια πρόταση κατασκευής αλλά και ηχητικής επένδυσης με υλικό το μπαλόνι.

Φοιτήτρια/Φοιτητής

Η καταστροφή του κορονοϊού: Δημιουργία εφήμερου έργου και ηχοϊστορίας

By ntheodoridis |

Η δράση αναφέρεται στη δημιουργία εφήμερου έργου από τα παιδιά με θέμα τον κορονοϊό  η οποία ολοκληρώνεται με μια μουσική δημιουργία, μια  ηχοϊστορία εμπνευσμένη από το εικαστικό έργο.

Φοιτήτρια/Φοιτητής