Σύντομες και συναφείς δράσεις για την βιωματική προσέγγιση της Διάρκειας ως ιδιότητας τους ήχου, καθώς και δύο τρόπων εκφραστικής απόδοσης ενός τραγουδιού: staccato/κοφτά-legato/ενωμένα.

Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:

Το αρχείο αναφέρεται στη μεθοδολογία της  δημιουργίας και εκτέλεσης μιας ηχοϊστορίας με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας.

 

Ιδιότητα συντάκτη:
Επιβλέπων/ουσα Εκπαιδευτικός
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:

Στο αρχείο αυτό περιλαμβάνονται κατάλογοι με ψηφιακά εργαλεία, ψηφιακά μουσικά όργανα και διαδραστικές ιστοσελίδες  που υποβοηθούν την εξ αποστάσεως και δια ζώσης  μουσική εκπαίδευση. Επίσης, προτείνονται πηγές μουσικού υλικού  για ακρόαση-θέαση και άλλες  διαδικτυακές δράσεις και εφαρμογές.  

Ιδιότητα συντάκτη:
Επιβλέπων/ουσα Εκπαιδευτικός
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:
Με αφορμή τη φανταστική επίσκεψη ενός Καγκουρώ, της Τζόσυ στην τάξη, η/ο εκπαιδευτικός με τη βοήθεια μιας κούκλας καλεί τα παιδιά να ευχηθούν ρυθμικά και μελωδικά στην Τζόσυ για τα γενέθλια της, αλλάζοντας ταχύτητα /τέμπο στον τρόπο που τραγουδούν τα τραγούδια γενεθλίων που ξέρουν.
Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:

Τα ρυθμικά βαγόνια αποτελούν μια δράση σχετική με την εξοικείωση των παιδιών με τα βασικά ρυθμικά μοτίβα 2/4. Παράλληλα η δράση μπορεί να συμβάλει στην πρώτη αντίληψη/κατανόηση της έννοιας των μοτίβων, με οπτικοποιημένο, βιωματικό και παιγνιώδη τρόπο.

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:

Η δράση περιγράφει μια ιστορία μέσα από την οποία τα παιδιά εξοικειώνονται με τις μουσικές έννοιες crescendo –decrescendo και  forte-piano, παίζοντας μουσικά όργανα, ηχογόνα αντικείμενα και κρουστά σώματος.

 

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:
Η δράση αφορά την αξιολόγηση της αντίληψης της διάρκειας των ήχων και τη γραφική τους απεικόνιση, μέσω ενός διαμορφωμένου φύλλου εργασίας. Ζητείται από τα παιδιά να σημειώσουν κάτω από κάθε εικόνα του φύλλο εργασίας, είτε μία τελεία για τους κοφτούς/σύντομους ήχους, είτε μία γραμμή για τους μακριούς/ συνεχόμενους/διαρκείς ήχους (ή όποια άλλα σύμβολα έχουν υιοθετηθεί).
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία:

Στη δράση αυτή τα παιδιά κατασκευάζουν αυτοσχέδια μουσικά όργανα (ντραμ σετ) και στη συνέχεια  τα χρησιμοποιούν αυτοσχεδιάζοντας  διαδοχικά κατά τη φωνητική επανάληψη ενός απλού τραγούδι χαιρετισμού (βασισμένο στη μελωδία του γνωστού μας τραγουδιού Τι χαρά). Η περιγραφή της δράσης γίνεται μέσω βίντεο. 

 

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Θεματική περιοχή:
Σχετικά αρχεία: