Διαβάστε το επισυναπτόμενο κείμενο με προτεινόμενες χρήσεις των εννοιολογικών χαρτών σε δραστηριότητες των φυσικών επιστημών. Δείτε επίσης στα επόμενα άρθρα ενδεικτικά παραδείγματα εννοιολογικής χαρτογράφησης για φαινόμενα όπως η διάλυση, η εναλλαγή μέρας και νύχτας, η εξάτμιση, η επίπλευση και η βύθιση, ο μαγνητισμός και ο σχηματισμός των σκιών που προτάθηκαν από φοιτήτριες του ΤΕΠΑΕ στο πλαίσιο της Πρακτικής τους Άσκησης.
Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.
Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.
Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.
Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.
Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.
Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.
Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.
Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.
Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.
Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.
Copyright 2021 - Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαίδευσης ΑΠΘ.