CC0 image from https://pixabay.com/photos/shadow-shadow-play-hands-figures-113392/

Διαβάστε το επισυναπτόμενο κείμενο με προτεινόμενες χρήσεις των εννοιολογικών χαρτών σε δραστηριότητες των φυσικών επιστημών. Δείτε επίσης στα επόμενα άρθρα ενδεικτικά παραδείγματα εννοιολογικής χαρτογράφησης για φαινόμενα όπως η διάλυση, η εναλλαγή μέρας και νύχτας, η εξάτμιση, η επίπλευση και η βύθιση, ο μαγνητισμός και ο σχηματισμός των σκιών που προτάθηκαν από φοιτήτριες του ΤΕΠΑΕ στο πλαίσιο της Πρακτικής τους Άσκησης.

Ιδιότητα συντάκτη:
Επιβλέπων/ουσα Εκπαιδευτικός
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Συντάκτης:
Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία:

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο (α) διδακτικούς στόχους, (β) τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με ενδεικτικές βιωματικές αντιλήψεις των παιδιών, και (γ) τον τελικό εννοιολογικό χάρτη με τις νέες γνώσεις των παιδιών, όπως αναμένεται να διαμορφωθούν μετά από σχετική διδακτική παρέμβαση και επίτευξη των στόχων.

Ιδιότητα συντάκτη:
Φοιτήτρια/Φοιτητής
Επιβλέπων/ουσα:
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:
Σχετικά αρχεία: